نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2804
-
الف
+

خاطره تلخ بازیگر سریال «سایه بان» زمانی که مکتب می رفت

«محمدرضا غفاری» در یک برنامه تلویزیونی درپیوند با خاطره تلخ دوران کودکی خود صحبت کرد.

برنامه خندوانه شام گذشته 10 حوت 1397 با حضور «محمدرضا غفاری» بازیگر سریال «سایه بان» از تلویزیون ایران نشر شد.

به گزارش آی فیلم2، «محمدرضا غفاری» بازیگر سریال «سایه بان» که چندی پیش از کانال تلویزیونی آی فیلم2 نشر شد، مهمان برنامه تلویزیونی «خندوانه» بود.

«محمدرضا غفاری» بازیگر سینما و تلویزیون ایران درپیوند با سریال ها و فلم هایی که تاکنون در آنها نقش بازی کرده، گفت:من در سریالهای آشپزباشی و سایه بان بازی کردم و واقعا لذت بردم اما بازی در سینما تفاوت های زیادی در من ایجاد کرد.

او ادامه داد:  من عاشق سینما بودم و شاید باورتان نشود اما فلم «شام آخر» آقای جیرانی را بیش از 27 بار دیدم و کم کم در سینما با آدم هایی آشنا شدم که درس های زیادی از آنها یاد گرفتم .

بازیگر سایه بان ادامه داد :من آدم کم معاشرتی هستم اما بهترین دوستان من در سینما «مهرداد صدیقیان»، «هومن سیدی»ف «صابر ابر» و «ساره بیات» هستند؛ «ژاله صامتی» بانویی است که خیلی چیزها از او یاد گرفتم.

محمدرضا غفاری درباره کارگردانی که دوست دارد با او کار کند گفت: «محمود غفاری» کارگردان شماره 17 سهیلا شخصی است که من خیلی دوست دارم همیشه با او کار کنم و یکی از کرکترهایی که خودم آرزوی بازی در آن را دارم کرکتر یک آوازخوان است که البته خودم و عده ای از دوستانم دست به کار شده ایم و فلمنامه ای را نوشته ایم که اگر یک تهیه کننده پیدا شود این کار را می سازیم.

«محمدرضا غفاری» در پاسخ به سوال گرداننده برنامه تلویزیونی خندوانه که قصد ازدواج ندارد، گفت: من خیلی به ازدواج فکر نکردم و به نظرم باید اتفاق بیوفتد.

محمدرضا غفاری در ادامه خاطره ای از دوران کودکی اش را تعریف کرد و گفت :من یکسال و نیمم که بود پدرم فوت کرد و روز اول مدرسه ، معلم درباره شغل پدر و مادر از ما سوال میپرسید و من برای فرار از پاسخ دادن به این سوال اجازه گرفتم که به دستشویی بروم و بعد از 5 دقیقه من معلم را به بیرون از کلاس صدا کردم و از او خواهش کردم که دیگه شغل پدر و مادرم را نپرسد و هیچوقت صورت اون معلم از جلوی چشمام دور نمیشه و این تاثیری بود که از کودکی بالای من باقی موند و به نظرم نباید از بچه ها خیلی سوال ها را پرسید.

ب م

نظر شما
ارسال نظر